Nytt år

Nytt år och nytt liv:-), kanske inte riktigt men ska försöka bruka allvar med mat och träning...
40 års!! dagen närmar sig! Ja jag vet: jag känner mig inte en dag äldre än 30!! Men har som mål att vara så fin som möjligt då.. Har ju några månader på mig!
Har så smått tom börjat planera för en liten fest!
Hemma med sixten idag som fortfarande inte blivit bra efter sin (sina!)
öroninflammation..
Hade lovat honom pannkakor till lunch så det blev ett gäng lchf pannkakor med grädde, hackade hasselnötter och lite blåbär..
Recept från www.56kg.se såklart!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Linda, du är och har alltid varit fin! Att väga lite lagom och att träna och äta rätt är väl snarare för att hålla oss friska och utan krämpor läääänge. Det kan inte stämma att du blir 40, du är ju min lillasyster och jag är väl 39....eller?



Kram

2012-01-11 @ 10:12:15
Postat av: Jennie

Tycker också det hörs konstigt med 40, då blir ju jag 32! Nä tycket inte vi känns så gamla nån av oss tre. Ser iaf fram emot festen :)

2012-01-11 @ 22:05:19
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com
Postat av: Linda

Ååhh vad ni är snälla systrar mina.... Eller är det bara för att ni ska bli bjudna på festen? Nej såklart det inte är, jag vet att ni gillar mig och jag gillar er. KRAMIS

2012-01-12 @ 16:47:41
Postat av: Linda

Ååhh vad ni är snälla systrar mina.... Eller är det bara för att ni ska bli bjudna på festen? Nej såklart det inte är, jag vet att ni gillar mig och jag gillar er. KRAMIS

2012-01-12 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0