VÅR

Var är våren??
Bilen började pipa när jag körde hem och det betydde att den varnade för halka!!
20 april!!


På jobb har vi underbara japanska körsbärsträd, dom brukar vara
utslagna nu men dom är ju inte ens på G....

Köpte lite vår blommor i helgen för att få lite vårkänsla...


Svarta violer...


Fjärilslavendel...

Sen tänkte jag köpa min favoritblomma: ranunkel också men dom var
tyvärr slut..'


Ranunkel..

Det är lite farligt att bo nära en så bra blomsteraffär som www.sofieroblomster.se
Jätte fina blommor, krukor och lite annat smått och gott...
Men inte billigt direkt...


I helgen som var bakade jag lite vårmuffins...
Hallon och chokladmuffins...

Nu är vi äntligen av med våra förkylningar i alla fall, om inte Sixtens kommer
tillbaka nu när han är och tittar på HIF med Hasse i detta kalla vädret..
Filippa sa precis någon bra: hon tyckte det var tur att hon inte skulle gå med HIF
med in på plan idag, för hon hade vägrat att ta på sig en MFF tröja....hihi...
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag får i alla fall vårkänslor av att titta på dina bilder :-) Jag köpte ljusrosa ranunkler på Linneaträdgården i helgen.....



Kram Nina

2010-04-21 @ 09:17:48
Postat av: vintageretroprinsessa



Dom svarta violerna var nog bland det finaste jag sett :)



hel fina .



ha det finast

2010-04-22 @ 20:25:39
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0