ILVA

Har ni sett att jag har nytt utseende på min blogg..detta var det
roligaste man kunde välja..skit trist..är det någon som vet om det finns
fler mallar att välja på om man har blogg.se?

Kom på att jag glömt visa vad jag köpte när jag och Filippa var på Ilva
härom veckan:


Lite fina saker till sommarens picknik... skålarna är en kopa på likadana
skålar från RICE som jag velat ha länge men varit alldeles för snål för att
köpa, men dessa var betydligt billigare...


En grymt snygg lampa till köket...(som ska kopplas in Mange ;-)
Nu skulle vi ju börja piffa till i köket, köksbord är köpt, lampa köpt,
färg till väggar köpt, och tapet till en fondvägg köpt...
Stolar beställda, men där är problemet: dom har blivit försenade...
Med allt från 1 vecka till några månader!!

Vill ni veta vilka stolar det blev....


Yes det blev 4 st tolix stolar.....Dom har jag suktat efter i flera år...

Våra köksstolar har vi dessutom sålt på blocket, så nu sitter vi på våra gamla
stolar som man får ont i häckan av efter 2 min....
Men det blir väl klart någon gång i alla fall...


Har ni sett dessa coola utomhus krukor-badkar-sandlåda-hundkorg mm..
Skulle lätt kunna tänka mig en sån eller två ute på trädäcket i sommar, men
prislappen är inte helt ok..1695 kr..
Men coola är dom...tänk även fylld med öl en varm sommardag eller varför
inte en gigantisk muffins...'
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Jennie

Köpte en pool till Elvira igår, inte lika snygg men den kostade bara 39:- iaf. Men jag lovar att hjälpa till att skramla ihop till en sån om du lovar att baka en gigantiskt muffins i den :)



Skålarna från ilva va fina, såg liknande på lagerhaus idag tyckte jag, hittade ingen prislapp dock.

2010-04-17 @ 14:39:39
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com
Postat av: Anneli

åhhh? var har du köpt lampan?? vill ha!!:D

2011-07-03 @ 20:48:23
URL: http://centerofmyhart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0