FÖRVIRRAD

Snacka om förvirrad...
Har planerat i månader för vad som komma skulle i helgen..
Vi var flera från jobb som skulle åka och hälsa på en gammal
kollega i Linköping...
Jag hade styrt upp allt, så att Hasse skulle vara ledig,fotbollsträningar,
matcher, tackat nej till mammas kalas mm mm...
Skulle bara börja packa...
Jag och sixten har varit hemma från jobb och skola i går och idag, fortfarande
förkylda och nu även sen i lördags med en jobbig hosta...
Ringer till vårdcentralen i morse och säger att detta går inte längre:
måste få en starkare hostmedicin på recept, berättar att jag inte sover
på nätterna utan bara hostar...nu ska jag dessutom bort hela helgen och
kan inte ligga där och hosta...

Ringer till jobb för att kolla läget bla inför helgen:
-MEN LINDA, DET ÄR NÄSTA HELG.......................
Amen shit....där föll min planering:
Nästa helg måste Hasse jobba, det är fotbollsträningar, Filippa ska ha
bortamatch och jag har tackat ja till Nina och Sandras kalas.....

Än så länge vet jag inte hur jag ska lösa det...har givetvis sett fram emot
denna helg i MÅNADER...
Har helt enkelt antecknat fel datum i min kalender...
Undra om dom tyckt att jag varit tjatig i veckan på jobb när jag pratat
om sovplatser, kudde, täcke, bilfärd och bag in boxar...
Tack och godnatt!!
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ojdå, så kan det gå.. Ingen som reagerat på att ni pratat om olika helger? :)

2010-04-15 @ 16:50:26
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com
Postat av: Samantha

Hej!

Du har fått en Award på min blogg. Klicka in och se...



Kram Samantha

2010-04-15 @ 21:19:37
URL: http://sammiesvarld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0