NYA KAMERAN

Nu kom den då äntligen med posten.. den nya kameran...
Testa den lite igår och den verkade kanon..det är en canon ixus,
precis som min förra kamera fast detta är den nya modellen och
med 10.0 mega pixel.. en lätt hanterlig liten nätt kamera med många kul
finneser..

Tog lite prov bilder mest för att testa:


Sixten käkar pytt i panna och jag läser bruksanvisningen till kameran...


Tjaba tjena hallå...


sötnosen...

Sen fortsatte jag att röja hela dagen i tvättstugan.. det är mitt dåliga samvete,
ett rum där man ofta bara lägger in allt skit..
Men nu är det rensat, torkat  och städat överallt.. ska bara ut en runda till ikea
och köpa lite lådor och backar och ev ett underskåp..

   
Organiserat och städat.. det är så det alltid ska se ut...

 om man har ett torkskåp som man inte använder
                                 så kan man ju alltid ha det som väskförvaring...

Jag var inne och fixade och städade hela dagen och barnen lekte med kompisar,
sen körde jag och Sixten till barnens hus en runda och köpte pokemon album, och
till affären och handlade lite mat...

På kvällen så hade jag tänkt gå på stand-up på fredriksdal med bla David Batra,
Özz Nöjen och Måns Möller..men som vanligt ingen barnvakt så jag fick allt stanna
hemma.. men nu har min guddotter sara erbjudit sig att passa barnen när det behövs..
Jätte gulligt av henne...
Hasse är borta alla kvällar denna veckan, mycket nu inför festivalen och så..
Har lovat barnen att vi ska gå på festivalen någon kväll också...
I stället för stand-up så blev det Lotta på Liseberg på tv...fast det är ju nästan som
en stand-up---

    
Jag och Filippa i soffan och testade nya kameran...
Efter det så gjorde Filippa mig fin i håret.. plattade och fixade..
Sen blev det Alvin och gänget filmen...innan det var dags för att sova en stund..
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0