BRÖLLOPSDAG


Tiden går fort när man har roligt..och i dag har jag och Hasse varit gifta i 1 år,
och varit tillsmmans i 18år...
Men i dag jobbar Hasse så vi passade på att fira i går i stället...

Jobbade som vanligt men sen stack vi in till stan (kristine och jocke var snälla
och passade barnen..tack..)
Chekade in på grand hotell och sen gick vi genom hotellet till "njuta Spa"..


"mitt liv som tivoli clown"  Hasse i hissen på grand..


Hasse i morgonrock och fötterna i fotbad...en god kopp te fick vi också..


Jag njuter....


Sen var det dags för bad..Hasse drömmer att han är hemma på terassen...
efter det var det massage..så skönt...sen skulle vi haft ansiktsbehandling
men dom hade missat det när vi ringde och bokade så den har vi tillgodo en
annan dag...


Hasse ligger och myser innan middagen med ett glas vitt...


Sen gick vi ´ner i restaurangen där vi åt en 3 rätters påskmiddag..
Började med lax och sillbuffe..och givetvis en öl och en snaps..

Sen åt jag lamm med potatisgratäng och Hasse åt majskyckling med rostad
potatis...och lite rött vin..


Sen var det dessertbord! klart man ville prova allt..men jag tog faktiskt inte
av allt...Det var allt från mousse, fromage, kladdkaka,äpplekaka och morotskaka..
Men man var så mätt och det var faktiskt bara morotskakan jag gillade..men den var grym..
Och caffe latte och beilys till det...


Sen flyttade vi över till pianobaren...Hasses absoluta hat-ställe...
Men jag lockade med en caphrinia och en GT så då gick det bra..

Sen gick vi en snabbrunda till tivoli med deras 90-tals fest med kitty som dj..
eftersom det var 90 tal så skulle Hasse tvunget beställa in hot shot..kommer ni
i håg...
Jag lär inte glömma hot shot i alla fall...3 stora hotshot på 10 min..sen gick vi tillbaka
till hotellet och tur var det.. skit pommesfrites....
God natt...
Man var inte så pigg i morse...
Jag som älskar att bo på hotell och välja massa gott på hotellfrukosten..har aldrig ätit
så lite..en liten tallrik naturell yoggi med nötter...och ett glas juice...
Vad ska man med shotar till..aldrig mer....
 Tog taxi hem på förmiddagen och sen har vi bara slappat hela dagen...grillat hamburgare
till lunch..barnen har varit ute och lekt..jag har legat i fat boyen på altanen och läst
tidningar...
Hasse åkte in och jobbade i eftermiddags...
Det blev tacos till kvällsmat och PÅSKMUST...
Nu kollar barnen talang där nere och jag tänkte titta på så ska det låta häruppe...
I morgon är det fotbollsträning och påskmiddag på schemat...
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Grattis till er :)

2009-04-10 @ 22:56:25
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: Jennie

Jodå vi ska oxå till Påarp, jag jobbar bara till 15 imorgon.



1 år redan, tiden går fort :) Verkade väldigt mysigt på Grand! Tänkte vi skulle få till en sån där mysig hotellnatt (speciellt frukosten) innan knoppen kommer :)

2009-04-11 @ 09:02:15
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com
Postat av: Dagis-Karin

Grattis!

Håller m Hasse om Grands pianobar. När vi var där med jobbet frågade jag om han - pianisten - kunne spela nån låt av Winnerbäck (!!!). Till det svarade han att Winnerbäck inte är MUSIK!

Fortsatt Glad Påsk!

2009-04-11 @ 13:28:37
Postat av: Jenny R

Hej Vännen! Sitter här på ett hotell i Götet och tänker att va!!? är det redan ett år sedan!! Jisses vad tiden går fort! Hoppas att brölloppsdagen var lika mysig som den såg ut att vara. Det var ju ett tag sedan vi sågs men gud vad smal!! du blivit, det syns så tydligt på bilderna.. Du har varit så superduktig! Saknar dig och våra fikor, undrar bara när man skall få tiden att gå ihop någon gång så att vi kan fika. Snart hoppas jag!=)

Ha det bäst vännen! Kram

2009-04-14 @ 18:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0