SHOPPING

I dag slutade jag tidigt och hann med lite shopping, handlade för
mina presentkort som jag fick när jag fyllde år..


En fin odd molly tröja...


En fräck scarvs...

Så tack så mycket,Bamse,Lena Mange,Diana och Nina för presentkorten...
Från min favoritbutik Zebra...

Var snabbt in om IKEA för att kolla deras julsaker först av alla...
Men dom höll fortfarande på att packa upp och där var avstängt så
man kom inte in...
Men jag spanade lite och hittade...inget jag ville ha!
Jag såg ioch för sig inte allt men det jag såg var inget speciellt, möjligtvis
en stjärna att hänga i fönstret...
Men jag kommer säkert handla nåt....

Ska i väg på föräldramöte på jobb ikväll och igår var jag på personalmöte,
sådana veckor blir lite för mycket..speciellt 2 kvällar i rad...
Jag har svårt att ta mig för något när jag ska iväg också, man går mest
och väntar känns det som..
Jag har gått och plockat lite här hemma och gjort något smarrigt som jag inte
gjort på länge...Köttgryta...Mums...med svamp, morot,lök och lite vin...


Puttrar i grytan...


En god sallad till och lite ris...

Ska nu piffa till mig innan mötet så vi höres...
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0