PUMA

I dag har jag och Jenny granne varit och fyndat på Puma utförsäljningen..
7.45 i morse var vi där...


Sixtens hög:T-shirt,puma sweatshirt,fotbollshandskar,benskydd,flipflopp,
bollar,fotbollsstrumpor och fotbollsskor....


Hoodar,jacka,tröja,t-shirtar,strumpor,fotbollsskor,sneakers,sommarskor
och jacka....


Hasses hög: dataväska...


Min hög:  skor

Som vanligt alltid mest till barnen men det är ju dom som växer...
Jag behövde faktiskt inget heller...

Nu kommer snart vevve och Nicke och då blir det äpplekaka och vaniljsås.


Mums..

Igår kväll var vi hos Stefan och Marie, vi hade det så trevligt att jag tom glömde 
ta kort till bloggen....
Måste vara ett bra betyg på en trevlig kväll och god mat...
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Jennie

Var är systrarnas hög? ;)



Var förresten inbjuden till Swedalas jeansrensning 9 imorse men lite svårt när man började jobba 10.45..

2008-10-25 @ 15:01:37
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Hoppas allt är bra saknar ditt fina bloggande :)

Ha det finast

2008-11-02 @ 21:06:33
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej! har du inga pumashorts? kram sandra

2010-06-20 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0