LINA

Vaknade i morse och kände  mig och såg ut som Lina i Emil i Lönneberga
gjorde när hon hade tandvärk..
Inte skönt och inte snyggt..


Lilla bulan jag hade igår är inte så liten längre...
Och stenhård i hela kinden..Men faktiskt inte så extremt ont..
Trodde att pencilinen skulle börja hjälpa..inte att det skulle bli värre..
Men det tar kanske några dagar..
Positivt är att det är inte så skönt att äta...jag kan ju gå ner några gram
på köpet...
Har faktiskt druckit "god balans" (typ nutrillet, men som jag köper där jag
tränar eller rättar sagt borde tränat..)
Har druckit det till frukost och lunch och ätit en liten nyttig portion kvällsmat.
Det började jag faktiskt med i måndags morse, så egentligen hade det inte
med "bulan" att göra men det passar ju bra...
 Har annars varit lite duktig nu i eftermiddag och dammsugat och tvättat
golv..
Ikväll ska jag på massage på jobb, vi har det som friskvård att vi får massage
en gång i månaden..riktigt skönt...
Tänkte göra räkmacka till kvällsmat,Hasse är ledig så han blir nog glad
får jag hoppas..men lika stor räkmacka som dom har på heaven23 på hotel gothia
i Göteborg kan jag nog inte få till...
Då blir det ingen "liten" nyttig kvällsmat men det blir en "stor" nyttig kvällsmat..


Mums vad sugen man blir..
jag gick in på Gotias hemsida för att hitta en bild på deras "king size" macka
och fick lite info:Förra året sålde dom 143155 st!!!! Det betyder 16 st i timmen
dygnet runt året om..Det ni. bara så ni vet...
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Malin

"Bättre en bulle i ugnen än en bula i munnen" Hoppas räkmackan lindrar, det ser faktiskt lite tokigt ut :)

2008-10-01 @ 18:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0