KANELBULLENS DAG

Givetvis har vi inte missat att det är kanelbullensdag idag..
Men några hemma bakade bullar har vi faktiskt inte hunnit göra..


Klockan 9 imorse var det Sixtens fotbollsträning i regn och rusk..
Fy för vad kallt...
Sen började Filippas träning kl 10 så det var bara att stanna kvar...
Men barnen fick ialla fall varsin kanelbulle innan vi stack hem..

Nu är vi bara hemma om i 30 min sen börjar Filippas dans/sång på
Aktiverum...
Och som om inte det är nog så ska vi till HIF och kolla fotboll kl14...
Ingen vila denna lördagen inte...
Jag återkommer senare, måste sticka nu.
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi tjuvstartade med kanelbullar på jobbet igår eftersom de flesta är lediga idag. En kollega lurade i mig att det går bra att äta kanelbulle innan man ätit middag..men två timmar senare när jag skulle ha lunch var jag fortfarande mätt..megastora var kanelbullarna.. Så idag tog jag bara 1/4 kanelbulle till kaffet :)

2008-10-04 @ 12:55:11
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com
Postat av: Nina

Fullt ös...medvetslös... Man får lov att ta det lungt ibland. Lova att ni gör det när ni åker iväg nästa helg, så tar släkten hand om änglarna/huliganerna :-)



kram Nina

2008-10-04 @ 16:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0