IPOD

Ikväll har jag och Filippa haft lite tjej kväll..
Vi har lagat pizza och lagt in låtar på Filippas ipod..


Jag hade serrano skinka,oliver,ruccola och parmesan på min...


Filippa hade bearneisås på sin...


Hemma gjord pizzasallad...

Sen la vi in låtar på Filippas ipod(hon har fått Hasses gamla..)
Hon har ialla fall bra musiksmak: idag hann vi lägga in låtar av Madonna,
Robbie Williams,Miss Li,High school musical,Lena Ph och Hannah Montana.
Där var ju Hasse gamla låtar på ipoden tidigare som jag skulle rensa, typ:
Lundell,Winnerbäck,Dylan mm, det enda problemet var att när jag rensade Filippas
ipod sp rensades Hasses nya ipod också...Hur gick det till??

Hoppas nu inte att han får Hannah Montana och High school musical på sin ipod
också...


Filippas ipod shuffle

Jag tyckte faktiskt att jag var duktig som lyckades installera itunes på den bärbara
datorn och  lägga in låtar från cd skivor
och köpa låtar från i-tunes utan någon bruksanvisning.,..
Jag tycker i och för sig sånt är kul om det funkar...funkar det inte får jag spel...

Hasse och Sixten är på Rögle och kollar ishockey..
Kommer nog snart hem så att vi tjejer får pussa lite på dom innan det är dags att
lägga sig..
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

snacka om smarrig pizza.

Älskar allt du hade på din en riktig lyx pizza.

Ha en toppen fin fredag och heög med för del delen kram kram

2008-10-24 @ 12:36:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jennie

Goda pizzorna såg ut, eller iaf din! Tacos ikväll eller? ;) Sitter precis och försöker komma på nåt kul att laga ikväll. Var inte så länge sen vi åt tacos så man kanske får variera sig lite..enchiladas?

2008-10-24 @ 14:02:11
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0