ICA-MAXI & BAMSE

Sixten följde med Oliver granne hem efter dagis idag, jag stack till Maxi för
lite storhandling...Slut på tvättmedel,toapapper, tandkräm osv osv..
Varför tar allt slut på samma gång?


Massa god frukt,apelsin,clementin,äpple,plommon,banan och granatällle...

Älskar att fylla kylen med frukt och goda grönsaker...
Har alltid mycket frukt och grönsaker hemma och barnen älskar det...
Speciellt Sixten han är otrolig, ofta får man säga till honom att han inte bara
kan äta grönsaker utan måste äta sin mat också...
Han älskar allt som blomkål,broccoli,sallad,morötter ,paprika,oliver ja allt...
Filippa gillar inte kokta grönsaker direkt men annars gillar hon det mesta..

Ikväll tänkte jag fixa till en god ceasar sallad..
Kom på nu att Hasse är och badar och bastuar(hur stavas det!?) bastar?
Han kanske vill ha varm mat när han kommer hem? Tänkte inte på det när jag
handlade...

Måste väl även passa på att gratulera Bamse på  hans födelsedag, så att han inte blir
sur på mig han grattade ju mig på hans blogg när jag fyllde år..
Så grattis världens bästa BAMSE från Linda...


Grattis Lennart, Totte-lille,Bamse...kärt barn har många namn...

I kväll på tv blir det det med Bert Karlsson och skolmat...
Fast kan Bert verka övertygande i ett sånt program??
Vi får väl se, han vet vad han vill i alla fall...
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Bamse

TACK, TACK, TACK världen bästa LINDISLINDIS!!



2008-10-06 @ 19:04:05
URL: http://lennartjonsson.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

mmmmmm frukt precis va jag ska snaska på innan jag nattar mig själv ;)



kram fina du

2008-10-07 @ 23:47:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0