HALVÄTEN!!

Efter 2 portioner pasta bolognese så klämde sixten 1 plommon, 1/2 äpple,1 clementin
och 1/2 äpple till...

Jag säger att:
-Du kan inte äta en massa efter kvällsmaten och inte bara halva äpplen..
Efter en stund kommer jag ut i köket och då säger han:
-Jag samlar på halvätna äpplen!!


Sixtens samling!!!

Andra barn samlar på fotbollsbilder,kapsyler, bokmärke mm men inte
Sixten inte...

Men nu är han ju frisk i alla fall, det har tagit några dagar efter att han
hade feber förra veckan innan hann började äta bra igen,,,men nu så...

Jag har varit duktig och städat sen jag kom hem från jobb och nu har jag bara
3 maskiner tvätt att vika och det kan jag ju göra samtidigt som jag tittar på
 Du blir vad du äter och Lyxfällan...

Hasse jobbar och barnen tittar på Disney channel innan det är dags för
John Blund att komma...
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Ha ha ha ha smart kille :0)

Ville baa önska er en super trevlig helg mvh Jessica

2008-10-10 @ 12:54:59
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0