GLÖM GULDET

Så, nu kan HIF glömma guldet efter förlust med 3-1 igår...
Har i och för sig inte trott på något guld på ett tag men man kan
ju alltid hoppas in i det längsta...
Men det blev nog för svårt för HIF med både Henke och Marcus
Lantz skadade...    
Men vad bryr jag mig, nej inte så mycket...men det är klart att '
det hade varit kul med guld...

I morse när jag gick ner och fixade frukost så kom jag på att jag
längtar efter:  SOMMAREN

Tänk vad mysigt att kunna sitta ute i värmen och äta frukost...
En mysig sommardag med Oliver och Isabella...

Idag ska jag till tandläkaren och laga vidare på min tand, bulan är faktiskt
inte helt borta...
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0