GARDEROBS RENSNING

I dag har jag bara varit hemma och fixat hela dagen..
Rensat i barnens garderober...
Sorterat ut allt som är för litet, faktiskt inte så mycket som jag
trodde..
Lagt undan sommarkläderna..


Sixtens kläder...inte så många byxor kvar efter att jag slängt alla med hål
på knäna..och 2 par vita jeans med gräsfläckar som inte går bort..


Filippas kläder, det mesta i alla fall...Hon har mycket kläder men använder
oftast samma favorit plagg...

Vi har en klädkammare som barnen har tillsammans, där finns även en hemlig
koja och spel och pussel..
Ska fortsätta rensa lite till i morgon..
Det tråkiga när man håller på med något speciellt  i hemmet är att man inte
hinner med resten som tvätt disk och plpck undan..
Känns som resten av huset har förfallit i dag...

Men en god söndagsmiddag har jag hunnit med..


Fläskstek,potatis,sås,rödkål,morot,äpplemos,inlagd gurka och gele...

Även en god äpplekaka med vaniljvisp till efterrätt...
Pratade förresten med jenny granne om att vi kanske skulle träna ihop,
det kan man ju behöva....

Hasse kom precis hem från tennisen men han har inte sagt hur det gick...alltså
förlust...
Nu ska jag lägga 2 barn som är helt stimmiga...
KRAMIS


















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0