FULL FART

Så då var det full fart igen, ingen feber och full rulle..
Jag jobbade till 12 och jo då det var nybakta frallor och tårta till fika,
men tårtan hoppade jag över idag..någon måtta för det ändå vara..
Hasse stack in och jobbade när jag kom hem och Sixten spelar tv-spel
och jag städar köket..torkar skåp och lådor och lite annat kul...


Sixten spelar tv-spel, pigg som en lärka..

Hasse och sixten hade tom varit en runda på Väla med moppen, handlat
goda nötter och en leksak till Sixte.(Sixten tror att man får leksak varje
gång man är sjuk!!) Tur han bara är sjuk 1-2 gånger om året då..

Snart kommer Filippa hem från skolan och då tänkte jag att vi kunde ha
en mysig fika i hop.
I kväll har jag lovat barnen fredagsmys med tacos,cola och ostbågar..
En ny serie eller film som Filippa har längtat efter i månader kommer på
Disney channel, camp rock heter den och är 19.00..
Vet inte vad det är men jag får väl ofra mig då..
I går blev det Du blir vad du äter och Lyxfällan för mig och Filippa uppe i sängen
hos sjuke Sixten och Hasse satt härnere och kollade fotboll och sen Idol..
Har faktiskt inte kollat om det är något annat bra ikväll..
Vi får se vad vi hittar...Hasse jobbar ialla fall..
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som ni ska ha en riktig myskväll!



Vill alltid göra sånt när jag jobbar kväll/helg. Tänker att om jag hade varit ledig idag skulle jag bara varit hemma och myst och pysslat, eller kanske hittat på nåt sådär spontant bara! Grejen är väl att om man verkligen varit ledig så hade man haft nåt planerat redan..



Trevlig helg! Kram Jennie

2008-10-03 @ 13:59:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0