FEBER

När vi gick hem från Sixtens dagis idag så verkade han inte alls i
form..
Han hade huvudvärk ock sa att han hade fått en bula i pannan när dom
var ute och spelade fotboll..jag kände på lilla bulan och tyckte att han
kändes lite varm..fram med muntempen och kolla, visst hade han feber
38.2, inte jätte mycket men dock feber..
Lockade med fika och dricka men han ville inte ha, sen somnade han i soffan och
sover fortfarande..


Lilla gubben....

Idag firade vi att det var höst eller nåt på jobb, chefen kom med 3 tårtor till
fikan..


Nej jag kunde inte låta bli jag tog en liten bit..av 2 st..gott var det..
 I kväll tänkte jag laga köttfärsbiffar,potatisklyftor,sallad och tzatsiki..
Lite mys för sen jobbar Hasse hela helgen.
Vad ska ni äta  ikväll??
Min bula har minskat men trodde den skulle försvinna snabbt när jag fått
pencilin..
I kväll på tv väljer jag mellan Idol,Du blir vad du äter och Hype(ett bra nöjes-
program som började förra veckan, ikväll är Björn Gustavsson gäst..)
Får Filippa välja blir det Idol,Hasse väljer Hype, Sixten väljer Hype för han diggar
Björn och jag väljer nog Du blir vad du äter, men det börjar faktiskt kännas lite
tradigt...
Vad ska du se ikväll??
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lilla sixten

hoppas att han kryar på sig.





Inga dåliga tårter ni vart bjudna på ;)

2008-10-02 @ 17:24:37
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, vad ska man äta, det är den ständiga frågan. Har lite kycklingrester från igår. Avocado har jag också så jag kan nog sno ihop något ätbart.



Hoppas sixten är pigg igen imorgon.



kram



Nina

2008-10-02 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0