BLOSSA-08

Yes snart är den här Blossas årsglögg BLOSSA-08..
Jag älskar glögg...finns ingen mer julstämning än glögg, pepparkakor,ost.
Varje år ser jag fram emot när den nya glöggen ska komma...
Lika spännande varje år, vilken smak som kommer..


                                 
Och i år var smaken: blåbär och en ton av kryddnejlika...
Kan nog vara gott...
Fin färg skulle den vara också, så den var fin att servera i små glas...
Den släpps på systemet den 3 november och jag kommer vara där...
Nu blev jag så sugen på glögg...
Men lite tidigt kanske..men vi har pratat jul i flera dagar på jobb, jullpyssel,
julfest, julmat och det viktigaste av allt:När kommer julsakerna in på IKEA?
Någon som vet?
Kan inte vara så långt kvar...
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Julen har kommit på Ikea och hos oss börjar det trilla in nästa vecka :). Själv har jag pratat och gått igenom jul med butikerna hela denna veckan och druckit glögg mysigt :) Kram v

2008-10-04 @ 00:48:45
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Riktigt snygg flarra och allt :0)

2008-10-05 @ 22:39:48
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0