KUSIN

Filippa och Sixten har fått en liten kusin.
Var och hälsade på den idag hos Jennie och Jonas,
så liten och söt var den..
En lite tjej som ska heta Zol..


Nej det är ingen bebis utan en liten kattunge...

Filippa kelade med den hela tiden.
Hon ville inte åka hem om hon inte fick ta med sig kissen hem..
Den var jätte söt det tyckte jag med och jag hade gärna haft katt men
Hasse är ju allergisk så det går ju inte...



På vägen hem körde vi in om Vikentomater (när vi äntligen hittade dit!!)
Det känns som att gå och plocka lösgodis, och det är nästan lika gott..
Så himla goda obesprutade tomater i alla färger,former och storlekar..
Sen är dom ju så fina att ha framme på bordet att man ju knappt vill äta dom.
Nu ska vi fixa lite picknik sen är det dags för Winnerbäck på Sofiero.
KRAMIS



Kommentarer
Postat av: Nina

Visst är vår nya lilla kusin söt :-) Linda, då vill du kanske inte att jag köper tomater till dig idag? Hoppas konserten var bra. Marcus kom hem vid 23 tiden trött, hungrig och lycklig. Han tyckte det var en kanon konsert. Och lite coolt att få jobba med att riva biljetter.



Kram

2008-07-11 @ 10:05:43
Postat av: Jennie

Ja visst är hon söt lilla Zol :) När Jonas kom hem på kvällen undrade han varför hon var så trött att hon knappt orkade öppna ögonen.. jadu Filippa busade ju med henne nån timme.



Det var ju tur att du hittade till Viken tomater. Precis när ni åkt satt jag och bläddrade i en tidning och där var deras annons med adress och allt ;)

2008-07-11 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0